Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
2. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Fitness centra, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v prostorech Fitness centra na adrese: Evropská 689/148,
160 00 Praha 6 a současně na internetové adrese Fitness centra.
2. Fitness centrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
3. Zákaznický účet, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u Fitness centra zákaznický účet. Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře Fitness centru. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 10 Kč.
2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených Fitness centrem. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 200 Kč. Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@kruhacborislavka.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s vrácením čipové karty a vymazáním účtu.
4. Fitness centrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp. zboží Fitness centra. Fitness centrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Fitness centrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může informovat ve Fitness centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
5. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@kruhacborislavka.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.
6. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese http://rezervace.kruhacborislavka.cz/ . Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Fitness centra nebo e-mailem na info@kruhacborislavka.cz
4. Platební podmínky a dodání zboží
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 5514593002/5500, vedený u Raiffeisenbank
- bezhotovostně platební kartou
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Comgate,
- v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně
2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.
3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
6. Od Dohody uzavřené prostřednictvím prostředku komunikace na dálku (online) má Člen právo odstoupit prostřednictvím písemného oznámení o odstoupení doručeného Společnosti do 14 dní ode dne uzavření Dohody. Formulář pro oznámení o odstoupení od Dohody je k dispozici na recepci sportcentra. Společnost v takovém případě Členovi vrátí všechny platby (včetně Členského poplatku), které jí na základě Dohody uhradil. Pokud Člen využil Služby před doručením oznámení o odstoupení Společnosti, bude mu vrácena pouze poměrná část Členského poplatku.
7. Zboží je kupujícímu dodáno formou nahrání příslušného počtu kreditů či připsání permanentky na jeho osobní účet.
5. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity Fitness centra (dále jen „Rezervace“), pokud má u Fitness centra zřízen zákaznický účet, na kterém je složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo tuto aktivitu přímo hradí.
2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci Fitness centra, nebo přes webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po provedení ověření identifikace Zákazníka).
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn před provedením rezervace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávkou dané služby.
5. Pokud Zákazník zruší svou rezervaci:
A) Pro dopolední tréninky – nejpozději předcházející den do 22:00 před ranním tréninkem, který se má uskutečnit následující den, není mu účtován storno poplatek;
Pro odpolední tréninky – nejpozději do 13:00 ten den, kdy se má trénink uskutečnit, není mu účtován storno poplatek;
B) Později, než-li ve shora uvedených případech, bude mu účtován storno poplatek v pevné částce 180 kč.
6. Rezervace může být zrušena, online prostřednictvím zákaznického účtu, telefonicky na kontaktním telefonním čísle Fitness centra nebo osobně na recepci Fitness centra. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail info@kruhacborislavka.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. Fitness centrum posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.
6. Ochrana osobních údajů
7. Závěrečná ustanovení
Reklamační řád
Slamini servis s.r.o., se sídlem Evropská 689/148, Praha 6, 160 00, IČ: 07092423, e-mail info@kruhacborislavka.cz, (dále jen „Fitness centrum“ nebo „prodávající“), vydává s účinností od 12. 7. 2021 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“):
1. Všeobecná ustanovení
2. Reklamace
Provozovatel: Slamini servis s.r.o., se sídlem Evropská 689/148, Praha 6, 160 00, IČ: 07092423